Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

V poslu ni naključij, so le rezultati odločitev

Brez strank ni prodaje. Stranke pa so na spletu in mobilnikih.

Raba spleta in mobilnih naprav raste. Ko stranke iščejo, so zainteresirane. Želite, da najdejo vas?

Če razmišljate o tem, kako do strank na spletu in mobilnikih, vam bomo pomagali. Hitro, enostavno in vse na enem mestu.

Predstavljajte si, koliko časa in znanj bi potrebovali za vpis podjetja v imenike, baze, iskalnike, družbena omrežja, navigacije ... Vse to smo poenostavili na enem mestu!

Stranke najbolj verjamejo priporočilom od ust do ust, na drugem mestu pa spletu. Povečajte njihovo zaupanje!

Splet in mobilniki lahko delajo za vas 24 ur na dan, 365 dni v letu, vi pa se posvetite poslu. 

Stranke so na spletu in mobilnikih in iščejo podjetja v svoji bližini.

Rast lokalnega iskanja, uporabe spleta, družbenih omrežij  in mobilnih naprav je velika priložnost za slovenska podjetja, ki do sedaj niso bila "on-line". Vedno več se jih zaveda, da je potrebno narediti korak naprej in odpreti poslovalnice v digitalnem svetu. Pri tem jih ovira premalo denarja, znanj in časa. Zato vam bomo s Pirsovimi rešitvami pomagali na splet in mobilnike, vi pa se boste posvetili svojemu poslu.

Kaj boste pridobili s Pirsovimi rešitvami za splet in mobilnike?
  • našlo vas bo več strank, ki iščejo na iskalnikih, družbenih omrežjih, imenikih, navigacijah ...
  • našle vas bodo zainteresirane stranke
  • pridobili boste "on-line" prednost pred konkurenco
  • pridobili boste poslovalnice tam, kjer so stranke in to 24 ur na dan, 365 dni v letu
  • "on line" prisotnost vam bo poleg klikov prinesla tudi klice in obiske strank

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta. Kar tri četrtine slovenskih gospodinjstev ima dostop do interneta. Uporaba spleta pri starejših je sedemkrat večja kot pred petimi leti.

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

Pametni telefoni med Slovenci izredno priljubljeni →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search →

Odzivno spletno stran priporoča Google, kar vpliva na rangiranje pri iskanju.

Finding more mobile-friendly search results →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želijo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Konsistentnost vpisa oz. imena podjetja, naslova in telefona (NAP consistency) na spletu in mobilnikih izboljša rangiranje na iskalnikih (SEO). Strankam pa omogoči klic, obisk in nakup.

Vpis podjetja v baze, imenike, družbena omrežja, iskalnike, aplikacije ... ima 15,5 % vpliva na rangiranje lokalnih podjetij v iskalnikih (SEO). Univerzalni vpis omogoča vpis v več platform na enem mestu.

How Manual Citation Building Compares to Automated Listing Management Tools →

78 % uporabnikov mobilnih naprav, ki iščejo lokalno, je našlo podjetje, za katerega ni vedelo da obstaja.

78% of mobile users discovered a business that they previously didn’t know existed →

Podjetje lahko izgubi več kot polovico potencialnih strank, če nima odzivne spletne strani, ki naredi dober vtis na 72 % strank.

61 % strank bo raje kontaktiralo lokalno podjetje, ki ima odzivno spletno stran. 88 % jih želi videti delovni čas, 85 % telefonsko številko in 85 % naslov ter navodila za pot.

Odgovorite si na eno vprašanje "Ali želim(o), da nas stranke najdejo na spletu in mobilnikih?"

Preprosto

Usmerjeni smo v lokalna podjetja, ki do sedaj niso imela opravka z digitalno prisotnostjo. Zanje imamo 3 enostavne in učinkovite rešitve, za katere ne potrebujejo znanj: 

  1. PREDSTAVITEV V PIRSU →

  2. RAZŠIRJEN VPIS →

  3. IZDELAVA ODZIVNE SPLETNE STRANI →

Učinkovito

Veliko lokalnih podjetij v Sloveniji je prepričanih, da jim digitalni marketing oz. ne koristi. To drži predvsem zato, ker ga ne izkoriščajo. Vendar pa so se stranke spremenile in se selijo na splet in mobilnike. Vse raziskave in dejstva to tudi potrjujejo. 

Preberite ...

3 rešitve za splet in mobilnike

Najboljši način, kako do strank, je da vas stranke najdejo.

PIRS

Vpis podjetja

Predstavitev podjetja

Osnova za razširjen vpis

od
30€
na leto

Geo marketing

Konkurenčna prednost

Povečana prepričljivost

RAZŠIRJEN VPIS

Vpis podjetja

Upravljanje z vpisi

Upravljanje z mnenji

razširjen
228€
 na leto
razširjen+
288
na leto

Geo marketing

Vpis na enem mestu

Upravljanje z mnenji strank

ODZIVNA SPLETNA STRAN

Izdelava spletne strani

Registracija domene

Gostovanje


282€
na leto

Geo marketing

Enostavna in pregledna

Prilagodljiva za vse zaslone

Vse cene so v EUR in brez DDV. Stopnja DDV je 22%

Pogosta vprašanja (FAQ)

Katere so koristi vpisa v Pirs?
Pirs je imenik slovenskih podjetij, katerega podatke uporabljajo različne spletne strani in aplikacije:
Kakšna je razlika med brezplačnim vpisom in predstavitvijo v Pirsu?
Vpis z osnovnimi podatki je brezplačen. Predstavitev podjetja pa omogoča, da: 
  • vas stranke lažje najdejo
  • vas večkrat najdejo
  • se prikazujete pred konkurenco
  • se prikazujete na izkaznici konkurence na spletnem Pirsu
  • vas Pirs za android priporoča pred konkurenco
  • so dodatni podatki in slike na voljo za razširjen vpis
Oglejte si možnosti predstavitve v Pirsu.
Kako je Pirs povezan z razširjenim vpisom?
Prednost predstavitve v Pirsu je ta, da so dodatni podatki in slike na voljo za razširjen vpis.
Ali lahko zakupim samo razširjen vpis (brez Pirs predstavitve)?
Za nakup razširjenega vpisa morate imeti vpis v Pirs. Lahko pa v Pirsu zakupite osnovni vpis (brez logotipa ...) in si dodatne podatke za razširjen vpis dodate sami prek spleta.
Katere so možnosti predstavitve v Pirsu?
V Pirsu lahko poleg vpisa osnovnih podatkov podjetje predstavite:
  • logotip
  • kaj delate (dejavnosti, izdelki in storitve, e-katalog)
  • blagovne znamke in zastopstva
  • spletne povezave (spletna stran in družbena omrežja)
  • predstavitev podjetja (slika, video in opis)
  • oglasna sporočila
  • ključne besede, da vas stranke lažje najdejo
Kaj je razširjen vpis?
Razširjen vpis omogoča vpis podjetja z enakimi podatki v več baz, imenikov, omrežij in navigacij na enem mestu. Na tem področju sodelujemo s podjetjem Uberall, ki je vodilni ponudnik v Evropi.
Kaj so koristi razširjenega vpisa?
Glavna korist je, da podjetje z eno potezo vpišemo v ogromno različnih baz. S tem dosežete veliko število strank na različnih napravah in aplikacijah.
Kakšne so prednosti razširjenega vpisa?
Največja prednost je doseg največjega možnega števila strank prek enega samega vpisa. Predstavljajte si, koliko časa in znanj bi potrebovali za posamezne vpise.
Druga prednost je vpis enakih podatkov. Na več mestih, ko se pojavljate, večjo kredibilnost ima vaše podjetje pri SEO optimizaciji oz. vas višje uvršča v iskalnikih. 
Tretja prednost je to, da je razširjen vpis najboljša alternativa klasičnemu lokalnemu oglaševanju. To pa zato, ker vas najdejo tiste stranke, ki vas potrebujejo, kjerkoli in kadarkoli. Pri klasičnem oglaševanju pa nagovarjate neprepričane stranke z enkratnim oglasom. Oglejte si primerjavo med tradicicionalnim in digitalnim oglaševanjem v članku "Ali sploh potrebujem digitalni marketing?".
Četrta prednost je, da vse vpise urejate in upravljate na enem mestu prek spleta. 
Katere podatke lahko vpišem?
Razširjen vpis omogoča vpis različnih podatkov v različne platforme. Vsaka izmed teh pa prikazuje različne podatke. 
Kateri odatki iz Pirsa so na voljo za razširjen vpis?
Za razširjen vpis so na voljo podatki iz Pirsa:
  • naziv
  • naslov in dodaten opis naslova
  • telefon
  • faks
  • delovni čas
  • mobilni telefon
  • spletna stran
  • e-naslov
  • do 5 dejavnosti, izdelkov in storitev (kategorije)
  • ključne besede (do 10)
  • logotip
  • oglasno sporočilo (kratka predstavitev 200 znakov)
  • predstavitev podjetja (tekst 1000 znakov)
  • slike (k posamezni sliki gre 200 znakov)
  • video z Youtube ali Vimeo (video + 255 znakov)
  • povezave v družbena omrežja Facebook, Google+ in Foursquare
Je potreben vpis v Pirs za razširjen vpis?
Pirs je baza iz katere razširjen vpis črpa podatke. Več, ko imate podatkov v Pirsu, več jih bo na voljo za razširjen vpis. Npr. če v Pirsu objavite delovni čas, logotip, ključne bsesede, dodatne izdelke in storitve, bodo te na voljo za razširjen vpis. 
Ali lahko kupim samo razširjen vpis?
Za nakup razširjenega vpisa morate imeti vpis tudi v Pirs. Lahko pa v Pirsu zakupite osnovni vpis (brez logotipa ...) in si dodatne podatke za razširjen vpis dodate sami prek spleta.
Ali lahko posodobim podatke?
Da, podatke lahko kadarkoli brezplačno posodobite prek spleta ali pa nam spremembe pošljete na info@pirs.si.
Kako je s prikazovanjem podatkov na različnih platformah razširjenega vpisa?
Platform je veliko in vsaka izmed njih črpa drugačne podatke. Zato ni 100% zagotovila, da bodo vsi podatki vidni na vseh platformah. Prav tako je vidnost podatkov na različnih platformah odvisna od tega, kdaj se posamezne platforme posodabljajo. Na te dejavnike Pirs nimam vpliva. 
Kakšna je razlika med "Razširjenim" in "Razširjenim+" vpisom?
Razlika je v številu platform v katere se razširijo podatki. Preverite, katerim platformam so podatki na voljo.
Menite, da je razširjen vpis predrag?
Digitalni marketing je nekajkrat učinkovitejši od tradicionalnega oglaševanja. Vedno več je uporabnikov na spletu in mobilnikih, ki iščejo lokalno, ker želijo najti ponudnika, ga poklicati, obiskati in kupiti. 
Ste že kdaj oglaševali v časopisu, reviji ipd? Takšen oglas ni bil ravno poceni, viden pa je bil določen čas ali celo samo enkrat. Razširjen vpis pa omogoča, da vas stranke najdejo, ko vas potrebujejo 24 ur na dan, 7 dni v tednu , 365 dni na leto. Najdejo vas na različnih aplikacijah, družbenih omrežjih, navigacijah ...
Razširjen vpis omogoča vpis v ogromno platform naenkrat. Tako npr. razširjen vpis omogoča vpis v 20 platform za 480 € na leto, kar je 24 € na posamezno platformo za celo leto.
Kaj se zgodi, če že imamo vpisano podjetje v Facebook?
Če že imate Facebook stran podjetja (imate navedeno lokacijo), podatkov ne moremo sinhronizirati. Vi še naprej imate pravice urejanja vaše Facebook strani.
Kaj se zgodi, če nimamo vpisano podjetje v Facebook?
V tem primeru mi ustvarimo Facebook poslovno stran podjetja. Za stran lahko vi tudi kadarkoli zahtevate pravice urajenja.
Kaj se zgodi, če že imamo verificirano stran podjetja v Google My Business?
Če že imate Google My Business stran podjetja, podatkov ne moremo sinhronizirati. Pravice urejanja imate samo vi.
Kakšne so koristi razširjenega vpisa, če nimamo spletne strani?
Kadar govorimo o majhnih lokalnih podjetjih z eno osnovno dejavnostjo, je zanje lahko dovolj tudi razširjen vpis. Na ta način jih stranke najdejo na različnih aplikacijah, navigacijah in družbenih omrežjih. S tem stranke izvedo, o njih dovolj (kdo so, kje so, kaj počnejo in kako do njih). Spletna stran je primerna za podjetja, ki želijo večjo prepoznavnost, imajo več izdelkov in storitev, ki jih želijo predstaviti in pokazati.
Je dovolj, da nas najdejo na Googlu?
Vsekakor je eden izmed najpomembnejših načinov, kako do strank, to, da vas najdejo na Googlu. A stranke danes za iskanje poleg Googla uporabljajo še različne aplikacije, navigacije in družbena omrežja. Na več mestih je podjetje vpisano, večkrat ga najdejo. Poleg tega pa večkratni vpisi prispevajo k višjemu rangiranju spletne strani v iskalnikih (NAP konsistentnost).
V čem se razlikuje razširjen vpis od oglaševanja?
Stranke vedno manj verjamejo tradicionalnemu oglaševanju. Velikokrat oglase v množici le teh sploh več ne opazijo. Splet in mobilniki pa jim omogočajo, da poiščejo ponudnika, ko potrebujejo izdelek in storitev. Ko so zainteresirane, poiščejo najbližje ponudnike (lokalno iskanje), preverijo, kaj o njih menijo ostale stranke (ocene in mnenja strank) in navežejo kontakt. 
Kaj pomeni odzivna spletna stran?
Odzivna spletna stran se prilagaja vsem velikostim zaslona. To je pomembno, ker vedno več uporabnikov dostopa na splet prek mobilnih naprav.
Kakšne so prednosti odzivne spletne strani pred navadno spletno stranjo?
Odzivna spletna stran ima kar nekaj prednsoti pred navadno spletno stranjo:
  • prilagaja se vsem zaslonom (mobilne naprave, tablični računalnik, prenosni računalnik ...)
  • ni vam potrebno imeti dveh spletnih strani, ene za mobilne naprave in ene za večje zaslone
  • priporoča jo Google in vpliva na rangiranje v iskalnikih
  • boljša uporabniška izkušnja za naraščajoč segment uporabnikov mobilnih naprav
  • odzivna spletna stran pri strankah vzbuja večjo kredibilnost
  • najracionalnejša odločitev za spletno poslovalnico, ker z eno investicijo dosežete dtranke na vseh zaslonih
Kako poteka izdelava odzivne spletne strani?
Priskrbite nam materiale, slike in tekste. Na podlagi teh izdelamo spletno stran. Dokončno verzijo uskladimo zskupaj z vami.
Kaj vsebuje cena za izdelavo odzivne spletne strani?
Cena vsebuje izdelavo, registracijo domene, gostovanje in vzdrževanje spletne strani.
Spletno domeno že imam registrirano.
V tem primeru vam ni potrebno plačati registracije domene.
Kako spremenim podatke na spletni strani?
Na e-naslov info@pirs.si nam pošljete popravke. Te bodo vnešeni v najkrajšem možnem času. 
Za koliko časa naročimo spletno stran?
Spletno stran naročate za 1 leto.
Je dovolj, da imamo samo spletno stran?
Spletna stran je temelj digitalnega trženja. Je poslovalnica, kamor pridejo vaše stranke na spletu. Do nje pridejop prek iskalnikov kot je npr. Google. Vendar pa danes stranke za iskanje uporabljajo tudi aplikacije, navigacije in družbena omrežja. Zato je pomembno, da vas najdejo na teh platformah. Z vpisi vanje pa boste pomembno prispevali tudi k višjemu uvrščanju vaše spletne strani v iskalnikih (SEO). 
Ali potrebujemo spletno stran?
Kadar govorimo o majhnih lokalnih podjetjih z  neko osnovno dejavnostjo, je zanje lahko dovolj tudi razširjen vpis. Na ta način jih stranke najdejo na različnih aplikacijah, navigacijah in družbenih omrežjih. Spletna stran je primerna za podjetja, ki želijo večjo prepoznavnost, imajo več izdelkov in storitev, ki jih želijo predstaviti in pokazati.
Kako mi Pirs pomaga?
Pirs vaše podjetje postavi na splet in mobilnike s 3 rešitvami:
Ali je digitalni marketing primeren za lokalna podjetja?
Da, še posebej zato ker:
  • vedno več ljudi za iskanje uporablja mobilne naprave
  • lokalno iskanje izjemno raste
  • stranke, obstoječe in nove, pričakujejo, da bodo našle informacije, kjerkoli in kadarkoli

Predstavitve v Pirsu

Predstavitev olajša iskanje za stranke, ko vas potrebujejo.

OSNOVNI
VPIS

Osnovni podatki podjetja

Kontaktni podatki

Izdelki in storitve

Ključne besede

Blagovne znamke, zastopstva

Polni dostop na spletni Pirs 1 mesec

Povezave na družbena omrežja

Logotip podjetja

E-katalog podjetja

Oglasno sporočilo

30 €
na leto

Prikaz pred brezplačnimi vpisi

Prikaz na izkaznici najbližje konkurence

Več podatkov = večkrat najdeni

Višje na seznamu najdenih

Pirs aplikacija priporoča podjetje z logotipom

Slikovna predstavitev ponudbe

MINI
PREDSTAVITEV

Osnovni podatki podjetja

Kontaktni podatki

Izdelki in storitve

Ključne besede

Blagovne znamke, zastopstva

Polni dostop na spletni Pirs 3 mesece

Povezave na družbena omrežja

Logotip podjetja

E-katalog podjetja

Oglasno sporočilo

100 €
na leto

Prikaz pred brezplačnimi vpisi

Prikaz na izkaznici najbližje konkurence

Več podatkov = večkrat najdeni

Višje na seznamu najdenih

Pirs aplikacija priporoča podjetje z logotipom

Slikovna predstavitev ponudbe

OSNOVNA
pREDSTAVITEV

Osnovni podatki podjetja

Kontaktni podatki

Izdelki in storitve

Ključne besede

Blagovne znamke, zastopstva

Polni dostop na spletni Pirs 6 mesecev

Povezave na družbena omrežja

Logotip podjetja

E-katalog podjetja

Oglasno sporočilo

150 €
na leto

Prikaz pred brezplačnimi vpisi

Prikaz na izkaznici najbližje konkurence

Več podatkov = večkrat najdeni

Višje na seznamu najdenih

Pirs aplikacija priporoča podjetje z logotipom

Slikovna predstavitev ponudbe

POSLOVNA
PREDSTAVITEV

Osnovni podatki podjetja

Kontaktni podatki

Izdelki in storitve

Ključne besede

Blagovne znamke, zastopstva

Polni dostop na spletni Pirs 1 leto

Povezave na družbena omrežja

Logotip podjetja

E-katalog podjetja

Oglasno sporočilo

350 €
na leto

Prikaz pred brezplačnimi vpisi

Prikaz na izkaznici najbližje konkurence

Več podatkov = večkrat najdeni

Višje na seznamu najdenih

Pirs aplikacija priporoča podjetje z logotipom

Slikovna predstavitev ponudbe

Vse cene so v EUR in brez DDV. Stopnja DDV je 22%

Podatke iz Pirsa pa lahko razširite tudi v družbena omrežja, imenike, navigacije, iskalnike ... s pomočjo razširjenega vpisa.