Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Postavite podjetje na splet in mobilnike

Stranke so na spletu in mobilnikih. Jim boste sledili?

Splet in mobilniki imajo vedno večjo vlogo pri tem, kaj in kje bodo vaše stranke kupile. Če to ignorirate, bodo stranke ignorirale vas.

Lokalno iskanje se je od leta 2011 povečalo za 34-krat. Večino potrošnje stranke opravijo lokalno. Zato je to priložnost za lokalna podjetja.

Pametni telefoni omogočajo iskanje na podlagi lokacije. Zato stranke hitro pokličejo ali obiščejo ponudnike.

Pri lokalnem iskanju stranke iščejo na spletu in mobilnih napravah (on-line), da bi kupile na fizični lokaciji (off-line).

Digitalni marketing ima vedno večji vpliv na lokalna podjetja. Danes imajo stranke moč, da prek spleta in mobilnikov vplivajo na to.

VIDEO: Kaj se je spremenilo?

Stranke uporabljajo mobilne naprave kjerkoli, kadarkoli, vsak dan, večkrat na dan. Iščejo na več napravah in želijo do informacij takoj.

Pametni telefoni so med Slovenci izredno priljubljeni. Dostopanje do spleta in družbenih omrežij prek  mobilne naprave je trend, ki gre z roko v roki s širitvijo uporabe pametnih telefonov.

97 % uporabnikov spleta išče lokalne storitve in izdelke.

Nearly All Consumers (97%) Now Use Online Media to Shop Locally, BIA/Kelsey →

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

spletna populacija, MOSS  →

4 od 5 strank uporablja iskalnike za iskanje lokalnih informacij o ponudnikih (delovni čas, naslov, telefon, pot do podjetja ...).

Understanding Consumers’ Local Search Behavior →

Stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije. Kar 77% uporabnikov pametnih telefonov pri lokalnem iskanju kontaktira podjetje.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local Search →

Več kot 50 % iskanj na Googlu se zgodi na mobilnih napravah.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

Stranke uporabljajo splet in mobilne naprave, ko želijo kaj izvedeti, želiojo kam iti, želijo kupiti ali pa kaj narediti. V teh ključnih trenutkih se lahko povežete z njimi.

4 MICRO MOmEnTS, google →

Mobilne naprave omogočajo lokalno iskanje, ki pripelje več strank na fizično lokacijo podjetja. 

78 % uporabnikov mobilnih naprav, ki iščejo lokalno, je našlo podjetje, za katero niso vedeli, da obstaja.

82 % uporabnikov pametnih telefonov jih uporablja za iskanje lokalnih podjetij.

Resnice o spletu in mobilnikih

Veliko lokalnih podjetij v Sloveniji je prepričanih, da jim  prisotnost na spletu in mobilnikih ne koristi. Uporaba spleta in mobilnikov pa raste. Iskanje prek pametnih telefonov prehiteva iskanje prek računalnikov. Vsak 4 mobilnik v Sloveniji je pametni telefon. Stranke so torej na spletu in mobilnikih in iščejo lokalno. Jim boste sledili?

ALI RES POTREBUJEM DIGITALNI MARKETING? → 

GEO-marketing

Lokalno iskanje je od leta 2011 zraslo za 34-krat. Takšno rast omogočajo pametni telefoni. Dejstvo pa je tudi, da potrošniiki 75% denarja porabijo lokalno (blizu doma ali službe). Lokalne stranke ponavadi pokličejo ali obiščejo podjetja takoj. Zato je takšno iskanje izjemna  priložnost za lokalna podjetja.

GEOMARKETING - ZAKAJ JE TAKO POMEMBEN? →

Povezovanje s strankami

Mobilniki spreminjajo naša življenja. Te male naprave, ki jih imamo vedno pri sebi, postajajo glavni vir informacij. Uporabimo jih, ko želimo kaj izvedeti, želimo kam iti, želimo kupiti ali pa kaj narediti. Gre za ključne trenutke, ko se podjetje poveže s svojimi strankami. Če tega ne storite, bodo stranke odšle k vaši konkurenci.

KAKO STRANKE IŠČEJO? →

Zakaj Pirs?

Manj kot 25% slovenskih podjetij je na spletu in mobilnikih, ker nimajo znanj, izkušenj, denarja in ljudi za to. Zato Pirsu dobite 3 enostavne rešitve na enem mestu: odzivna spletna stran, vpis v Pirs in razširjen vpis

Družbena omrežja, mobilne naprave in lokalno iskanje so velika priložnost za lokalna podjetja.

Postavite podjetje na splet in mobilnike!

Želite, da vas stranke najdejo? Za vas imamo 3 rešitve.

1

Predstavitev v Pirsu

Podatke iz Pirsa uporabljajajo različne spletne strani, aplikacije in so osnova za razširjen vpis.

VEČ →
2

Razširjen VPIS

1 vpis za maksimalen doseg - vpis v družbena omrežja, aplikacije, imenike, zemljevide, navigacije ...

VEČ →
3

ODZIVNA SPLETNA STRAN

Odzivna spletna stran je vaša poslovalnica na spletu, mobilnikih in tablicah.

VEČ →

Preberite

SPLET, MOBILNIKI, GEOMARKETING

Ključne prednosti odzivne spletne strani

PREBERI →
SPLET, APLIKACIJE, GEOMARKETING

kORISTI razširjenega VPISA za (lokalna) podjetja

PREBERI →
OMREŽJA, GEOMARKETING

VPLIV DRUŽBENIH OMREŽIJ NA (LOKALNA) PODJETJA

PREBERI →