Thank you! Your submission has been received!

Oops! Something went wrong while submitting the form

Odzivna spletna stran

Ena spletna stran za vse zaslone.

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta. Vedno več jih dostopa na splet prek mobilnih naprav.

Lokalno iskanje je v velikem porastu na spletu in mobilnikih. Od leta 2011 je zraslo kar za 34-krat . 

Spletna stran je vir informacij za obstoječe in nove stranke. Zato pričakujejo, da ima podjetje spletno stran in manj zaupajo tistim, ki je nimajo.

Stranke najbolj zaupajo priporočilom in spletni strani. Bolj kot oglaševanju verjamejo temu, kar drugi pravijo o vas.

Odzivna spletna stran je poslovalnica na spletu, mobilnikih in tablicah.

Še pred nekaj leti so mnoga lokalna podjetja menila, da ne potrebujejo prisotnosti na spletu. Rast lokalnega iskanja to spreminja. Bližina podjetja pa vedno bolj vpliva na to, kje bo stranka kupila. 

Ste vedeli, da 61% uporabnikov mobilnih naprav raje kontaktira lokalno podjetje, ki ima odzivno spletno stran? Za stranke je pomembno, da hitro najdejo informacije o tem, kaj ponujate, kje ste, vaš telefon in delovni čas. 

Pametni telefoni so v Sloveniji vedno bolj priljubljeni. Število dostopov na splet z mobilnih naprav narašča. Mobilne naprave postajajo glavni vir lokalnih informacij, ker omogočajo iskanje, vezano na lokacijo. Zakaj torej ne bi imeli spletne strani, prilagojene mobiln im napravam?

Z odzivno spletno stranjo dosežete vse stranke na vseh napravah.

Zakaj imeti spletno stran?

Podjetje lahko izgubi več kot polovico potencialnih strank, če nima odzivne spletne strani, ki naredi dober vtis na 72 % strank. 

V Sloveniji je več kot 1,4 mio uporabnikov spleta.

Slovenskih spletnih uporabnikov je iz leta v leto več, MOSS  →

Lokalne stranke se zanašajo na splet, ko iščejo lokalne informacije.

14 Great Stats for convincing SMBs to invest in local search →

Odzivno spletno stran priporoča Google, kar vpliva na rangiranje pri iskanju.

Finding more mobile-friendly search results →

Več kot 50 % iskanj na Googlu je prek mobilnih naprav.

More Than Half Of Google’s Searches Happen On Mobile →

61 % strank bo raje kontaktiralo lokalno podjetje, ki ima odzivno spletno stran. 88 % jih želi videti delovni čas, 85 % telefonsko številko in 85 % naslov ter navodila za pot.

87% uporabnikov mobilnih naprav je z iskanjem našlo novega ponudnika za katerega prej niso vedeli. Odzivna spletna stran naredi dober vtis na 72% strank. 

90% strank uporabljajo več naprav kot so računalnik, prenosnik, tablični računalnik in pametni telefon v enem dnevu. Zato je pomembno, da imajo povsod visoko uporabniško izkušnjo.

Podjetje brez spletne strani je brez poslovalnice na spletu. Kadarkoli vaše stranke iščejo, nove in obstoječe, in vas ne najdejo, se jim odrekate.

KLJUČNE PREDNOSTI ODZIVNE SPLETNE STRANI →

Investirajte v odzivno spletno stran in dosežite stranke na vseh zaslonih.

Reference

Izdelava odzivne spletne strani

Odprite poslovalnico na največjem trgu - internetu. 

ODZIVNA SPLETNA STRAN

Izdelava spletne strani

Registracija domene

Gostovanje


282€
na leto

Geo marketing

Enostavna in pregledna

Prilagodljiva za vse zaslone

PIRS

Vpis podjetja

Predstavitev podjetja

Osnova za razširjen vpis

od
30€
na leto

Geo marketing

Konkurenčna prednost

Povečana prepričljivost

RAZŠIRJEN VPIS

Vpis podjetja

Upravljanje z vpisi

Upravljanje z mnenji

razširjen
240€
 na leto
razširjen+
480€
na leto

Geo marketing

Vpis na enem mestu

Upravljanje z mnenji strank

Vse cene so v EUR in brez DDV. Stopnja DDV je 22%

Pogosta vprašanja (FAQ)

Katere so koristi vpisa v Pirs?
Pirs je imenik slovenskih podjetij, katerega podatke uporabljajo različne spletne strani in aplikacije:
Kakšna je razlika med brezplačnim vpisom in predstavitvijo v Pirsu?
Vpis z osnovnimi podatki je brezplačen. Predstavitev podjetja pa omogoča, da: 
  • vas stranke lažje najdejo
  • vas večkrat najdejo
  • se prikazujete pred konkurenco
  • se prikazujete na izkaznici konkurence na spletnem Pirsu
  • vas Pirs za android priporoča pred konkurenco
  • so dodatni podatki in slike na voljo za razširjen vpis
Oglejte si možnosti predstavitve v Pirsu.
Kako je Pirs povezan z razširjenim vpisom?
Prednost predstavitve v Pirsu je ta, da so dodatni podatki in slike na voljo za razširjen vpis.
Ali lahko zakupim samo razširjen vpis (brez Pirs predstavitve)?
Za nakup razširjenega vpisa morate imeti vpis v Pirs. Lahko pa v Pirsu zakupite osnovni vpis (brez logotipa ...) in si dodatne podatke za razširjen vpis dodate sami prek spleta.
Katere so možnosti predstavitve v Pirsu?
V Pirsu lahko poleg vpisa osnovnih podatkov podjetje predstavite:
  • logotip
  • kaj delate (dejavnosti, izdelki in storitve, e-katalog)
  • blagovne znamke in zastopstva
  • spletne povezave (spletna stran in družbena omrežja)
  • predstavitev podjetja (slika, video in opis)
  • oglasna sporočila
  • ključne besede, da vas stranke lažje najdejo
Kaj je razširjen vpis?
Razširjen vpis omogoča vpis podjetja z enakimi podatki v več baz, imenikov, omrežij in navigacij na enem mestu. Na tem področju sodelujemo s podjetjem Uberall, ki je vodilni ponudnik v Evropi.
Kaj so koristi razširjenega vpisa?
Glavna korist je, da podjetje z eno potezo vpišemo v ogromno različnih baz. S tem dosežete veliko število strank na različnih napravah in aplikacijah.
Kakšne so prednosti razširjenega vpisa?
Največja prednost je doseg največjega možnega števila strank prek enega samega vpisa. Predstavljajte si, koliko časa in znanj bi potrebovali za posamezne vpise.
Druga prednost je vpis enakih podatkov. Na več mestih, ko se pojavljate, večjo kredibilnost ima vaše podjetje pri SEO optimizaciji oz. vas višje uvršča v iskalnikih. 
Tretja prednost je to, da je razširjen vpis najboljša alternativa klasičnemu lokalnemu oglaševanju. To pa zato, ker vas najdejo tiste stranke, ki vas potrebujejo, kjerkoli in kadarkoli. Pri klasičnem oglaševanju pa nagovarjate neprepričane stranke z enkratnim oglasom. Oglejte si primerjavo med tradicicionalnim in digitalnim oglaševanjem v članku "Ali sploh potrebujem digitalni marketing?".
Četrta prednost je, da vse vpise urejate in upravljate na enem mestu prek spleta. 
Katere podatke lahko vpišem?
Razširjen vpis omogoča vpis različnih podatkov v različne platforme. Vsaka izmed teh pa prikazuje različne podatke. 
Kateri odatki iz Pirsa so na voljo za razširjen vpis?
Za razširjen vpis so na voljo podatki iz Pirsa:
  • naziv
  • naslov in dodaten opis naslova
  • telefon
  • faks
  • delovni čas
  • mobilni telefon
  • spletna stran
  • e-naslov
  • do 5 dejavnosti, izdelkov in storitev (kategorije)
  • ključne besede (do 10)
  • logotip
  • oglasno sporočilo (kratka predstavitev 200 znakov)
  • predstavitev podjetja (tekst 1000 znakov)
  • slike (k posamezni sliki gre 200 znakov)
  • video z Youtube ali Vimeo (video + 255 znakov)
  • povezave v družbena omrežja Facebook, Google+ in Foursquare
Je potreben vpis v Pirs za razširjen vpis?
Pirs je baza iz katere razširjen vpis črpa podatke. Več, ko imate podatkov v Pirsu, več jih bo na voljo za razširjen vpis. Npr. če v Pirsu objavite delovni čas, logotip, ključne bsesede, dodatne izdelke in storitve, bodo te na voljo za razširjen vpis. 
Ali lahko kupim samo razširjen vpis?
Za nakup razširjenega vpisa morate imeti vpis tudi v Pirs. Lahko pa v Pirsu zakupite osnovni vpis (brez logotipa ...) in si dodatne podatke za razširjen vpis dodate sami prek spleta.
Ali lahko posodobim podatke?
Da, podatke lahko kadarkoli brezplačno posodobite prek spleta ali pa nam spremembe pošljete na info@pirs.si.
Kako je s prikazovanjem podatkov na različnih platformah razširjenega vpisa?
Platform je veliko in vsaka izmed njih črpa drugačne podatke. Zato ni 100% zagotovila, da bodo vsi podatki vidni na vseh platformah. Prav tako je vidnost podatkov na različnih platformah odvisna od tega, kdaj se posamezne platforme posodabljajo. Na te dejavnike Pirs nimam vpliva. 
Kakšna je razlika med "Razširjenim" in "Razširjenim+" vpisom?
Razlika je v številu platform v katere se razširijo podatki. Preverite, katerim platformam so podatki na voljo.
Menite, da je razširjen vpis predrag?
Digitalni marketing je nekajkrat učinkovitejši od tradicionalnega oglaševanja. Vedno več je uporabnikov na spletu in mobilnikih, ki iščejo lokalno, ker želijo najti ponudnika, ga poklicati, obiskati in kupiti. 
Ste že kdaj oglaševali v časopisu, reviji ipd? Takšen oglas ni bil ravno poceni, viden pa je bil določen čas ali celo samo enkrat. Razširjen vpis pa omogoča, da vas stranke najdejo, ko vas potrebujejo 24 ur na dan, 7 dni v tednu , 365 dni na leto. Najdejo vas na različnih aplikacijah, družbenih omrežjih, navigacijah ...
Razširjen vpis omogoča vpis v ogromno platform naenkrat. Tako npr. razširjen vpis omogoča vpis v 20 platform za 480 € na leto, kar je 24 € na posamezno platformo za celo leto.
Kaj se zgodi, če že imamo vpisano podjetje v Facebook?
Če že imate Facebook stran podjetja (imate navedeno lokacijo), podatkov ne moremo sinhronizirati. Vi še naprej imate pravice urejanja vaše Facebook strani.
Kaj se zgodi, če nimamo vpisano podjetje v Facebook?
V tem primeru mi ustvarimo Facebook poslovno stran podjetja. Za stran lahko vi tudi kadarkoli zahtevate pravice urajenja.
Kaj se zgodi, če že imamo verificirano stran podjetja v Google My Business?
Če že imate Google My Business stran podjetja, podatkov ne moremo sinhronizirati. Pravice urejanja imate samo vi.
Kakšne so koristi razširjenega vpisa, če nimamo spletne strani?
Kadar govorimo o majhnih lokalnih podjetjih z eno osnovno dejavnostjo, je zanje lahko dovolj tudi razširjen vpis. Na ta način jih stranke najdejo na različnih aplikacijah, navigacijah in družbenih omrežjih. S tem stranke izvedo, o njih dovolj (kdo so, kje so, kaj počnejo in kako do njih). Spletna stran je primerna za podjetja, ki želijo večjo prepoznavnost, imajo več izdelkov in storitev, ki jih želijo predstaviti in pokazati.
Je dovolj, da nas najdejo na Googlu?
Vsekakor je eden izmed najpomembnejših načinov, kako do strank, to, da vas najdejo na Googlu. A stranke danes za iskanje poleg Googla uporabljajo še različne aplikacije, navigacije in družbena omrežja. Na več mestih je podjetje vpisano, večkrat ga najdejo. Poleg tega pa večkratni vpisi prispevajo k višjemu rangiranju spletne strani v iskalnikih (NAP konsistentnost).
V čem se razlikuje razširjen vpis od oglaševanja?
Stranke vedno manj verjamejo tradicionalnemu oglaševanju. Velikokrat oglase v množici le teh sploh več ne opazijo. Splet in mobilniki pa jim omogočajo, da poiščejo ponudnika, ko potrebujejo izdelek in storitev. Ko so zainteresirane, poiščejo najbližje ponudnike (lokalno iskanje), preverijo, kaj o njih menijo ostale stranke (ocene in mnenja strank) in navežejo kontakt. 
Kaj pomeni odzivna spletna stran?
Odzivna spletna stran se prilagaja vsem velikostim zaslona. To je pomembno, ker vedno več uporabnikov dostopa na splet prek mobilnih naprav.
Kakšne so prednosti odzivne spletne strani pred navadno spletno stranjo?
Odzivna spletna stran ima kar nekaj prednsoti pred navadno spletno stranjo:
  • prilagaja se vsem zaslonom (mobilne naprave, tablični računalnik, prenosni računalnik ...)
  • ni vam potrebno imeti dveh spletnih strani, ene za mobilne naprave in ene za večje zaslone
  • priporoča jo Google in vpliva na rangiranje v iskalnikih
  • boljša uporabniška izkušnja za naraščajoč segment uporabnikov mobilnih naprav
  • odzivna spletna stran pri strankah vzbuja večjo kredibilnost
  • najracionalnejša odločitev za spletno poslovalnico, ker z eno investicijo dosežete dtranke na vseh zaslonih
Kako poteka izdelava odzivne spletne strani?
Priskrbite nam materiale, slike in tekste. Na podlagi teh izdelamo spletno stran. Dokončno verzijo uskladimo zskupaj z vami.
Kaj vsebuje cena za izdelavo odzivne spletne strani?
Cena vsebuje izdelavo, registracijo domene, gostovanje in vzdrževanje spletne strani.
Spletno domeno že imam registrirano.
V tem primeru vam ni potrebno plačati registracije domene.
Kako spremenim podatke na spletni strani?
Na e-naslov info@pirs.si nam pošljete popravke. Te bodo vnešeni v najkrajšem možnem času. 
Za koliko časa naročimo spletno stran?
Spletno stran naročate za 1 leto.
Je dovolj, da imamo samo spletno stran?
Spletna stran je temelj digitalnega trženja. Je poslovalnica, kamor pridejo vaše stranke na spletu. Do nje pridejop prek iskalnikov kot je npr. Google. Vendar pa danes stranke za iskanje uporabljajo tudi aplikacije, navigacije in družbena omrežja. Zato je pomembno, da vas najdejo na teh platformah. Z vpisi vanje pa boste pomembno prispevali tudi k višjemu uvrščanju vaše spletne strani v iskalnikih (SEO). 
Ali potrebujemo spletno stran?
Kadar govorimo o majhnih lokalnih podjetjih z  neko osnovno dejavnostjo, je zanje lahko dovolj tudi razširjen vpis. Na ta način jih stranke najdejo na različnih aplikacijah, navigacijah in družbenih omrežjih. Spletna stran je primerna za podjetja, ki želijo večjo prepoznavnost, imajo več izdelkov in storitev, ki jih želijo predstaviti in pokazati.
Kako mi Pirs pomaga?
Pirs vaše podjetje postavi na splet in mobilnike s 3 rešitvami:
Ali je digitalni marketing primeren za lokalna podjetja?
Da, še posebej zato ker:
  • vedno več ljudi za iskanje uporablja mobilne naprave
  • lokalno iskanje izjemno raste
  • stranke, obstoječe in nove, pričakujejo, da bodo našle informacije, kjerkoli in kadarkoli

Postavite podjetje na splet in mobilnike!

Želite, da vas stranke najdejo? Za vas imamo 3 rešitve.

1

Predstavitev v Pirsu

Podatke iz Pirsa uporabljajajo različne spletne strani, aplikacije in so osnova za razširjen vpis.

VEČ →
2

Razširjen VPIS

1 vpis za maksimalen doseg - vpis v družbena omrežja, aplikacije, imenike, zemljevide, navigacije ...

VEČ →
3

ODZIVNA SPLETNA STRAN

Odzivna spletna stran je vaša poslovalnica na spletu, mobilnikih in tablicah.

VEČ →